Marriott wil wereld veroveren met nieuwe, persoonlijke hotels

14 juni 2007 - 2:00
WASHINGTON - Hotelketen Marriott wil de komende tien jaar de wereld veroveren met een nieuw merk hotels. Een officiële naam heeft Marriott nog niet bedacht, maar de onderneming maakte al wel nadere details bekend. Zo moeten de komende tien jaar zo’n honderd kleinschalige hotels komen in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Azië, waar persoonlijke service hoog in het vaandel staat.

Elk hotel moet worden ontworpen naar de lokale architectuur, en ook de binnenkant moet de sfeer ademen van de omgeving. De hotels krijgen afzonderlijk 150 tot 200 kamers, die zeer luxe zijn uitgevoerd. Ook wordt getracht de service zo persoonlijk mogelijk te maken door veel personeel in te zetten.

Marriott heeft steden als Londen, Parijs, Berlijn, Frankfurt, Madrid, Barcelona, Milaan en Rome in het vizier voor haar Europese vestigingen. In de V.S. en Azië komen hotel in onder andere Beijing, Shanghai, Singapore, Bangkok, Seoel, Tokio, New York, Miami, Los Angeles, Chicago, San Francisco, Boston, San Diego en Las Vegas.

Copyright Reismedia BV 2025 - Cookieinstellingen